Followers

gambar

gambar

Thursday 3 November 2011

Diary ku -lelaki

03/11/2011(Khamis.05.16 pm)


-Salam...hari ni aku nak kongsi sedikit tentang  somthing yang wat aku berfikir dengan lama selama ni.Aku ada melihat seorang lelaki ini,wajahnya boleh tahan tetapi bukan itu yang aku fikirkan...Aku teringin nak tahu apa yang sebenarnya yang terdapat disebalik dinding otak mereka.Ya lah lelaki ada 1 syahwat dan 9 akal.Kadang-kadang tindakan yang mereka lakukan luar daripada jangkaan aku.


-one more thing,aku teringin nak tahu kenapa seorang lelaki itu berfikir yang mereka jauh lebih kuat daripada perempuan?Kiranya,banyak sangat persoalan yang terbuku dalam minda aku nie..sampaikan aku memilih satu subjek kajian aku seorang kawan aku sendiri.Hem...pelik kan aku ni?hahaha...


-satu lagi...aku tahu lelaki suka cakap benda yang sebaliknya daripada apa yang mereka fikirkan tentang kita tapi kenapa ek??


korang jawablah sendiri!see you!

No comments:

Post a Comment