Followers

gambar

gambar

Friday 3 February 2012

Diary-Terluka

Ya Allah...mengapakah semua lelaki suka melukai jiwaku??Ya Allah...Apalah salahku sebagai perhiasan dunia dimuka bumi Mu?Ya Allah bertapa banyaknya luka yang tercalar disudut hatiku dan darah yang mengalir telah memukul diriku sehinggga hilang senyumanku..


Ya Allah...Mengapa mesti semua ini terjadi padaku?Ya Allah engkau juga tidak pernah menyakiti aku kenapa mereka semua menyakiti aku?APakah kesalahan yang telah aku lakukan sehingga mereka membuatku menangis??Berapakah hutangku terhadapa mereka sehingga mereka mencari aku dan meninggalkan aku dalam keadaan yang tertanya-tanya??Ya Allah hentikanlah semua ini...Aku tidak sekuat yang mereka sangkakan..aku juga manusia biasa yang punya perasaan dan bukanlah sebuah patung yang bisa mereka calarkan tatkala aku kelihatan buruk dihadapan mereka...


Ya Allah bantulah hambaMu...Apakah gunanya cinta dihati manusia sekiranya mereka mempermainkan perasaan yang lain?Aku juga punya maruah dan rasa malu sehingga mereka memperlakukan terhadapku sewenangnya...Ya Allah hatiku terlalu perih....


Demi Mu YA Allah jauhkanlah aku dari lelaki mahupun tertimbulnya perasaan ini untuk lelaki..kerna aku tidak mampu lagi...Aku ...Hati aku sakit...

No comments:

Post a Comment