Followers

gambar

gambar

Friday 16 December 2011

diary-tangisan

14/12/2011
     takkan pernah aku lupa tarikh keramat ini.Semua kenangan telah terukir indah didada ku.Namun dadaku penuh dengan persoalan..."adakah ini yang terakhir kalinya aku bersama mereka semua??Pandanganku lempar ke luar memerhatikan alam ciptaan ilahi tersergam indah tiada tandingan.Kami memulakan perjalanan ke PD .Aku mengikuti perkhemahan ini adalah untuk mengisi ruang kosong didalam hatiku ini sebelum aku berlalu pergi...Dan kenangan ini x akan aku lupakan walaupun sebentar.tinggal bersama-sama mereka,mengenali diri mereka yang sebenar...aku rasa cam bahagia dan thanks ssgt sbb aku diberi peluang utk melihat mrk wat kli terakhir....
  aku doakan mereka berjaya...di dunia dan diakhirat..mungkin hri ini kita berpisah...namun sekiranya pertemuan itu ada maka aku harapkan agar mereka tak melupakan ku,...I will missed it.... :'(

No comments:

Post a Comment