Followers

gambar

gambar

Friday 4 May 2012

Diariku-Ditinggalkan

Assalamualaikum


tarikh 19/4 adalah tarikh yang paling perit bagi seorang wanita yang dilamun cinta seperti aku,maafkan aku sbb dah lama xmenulis kat laman ni.tapi sjak akhir2 ni byk prkara yang menghalang ku dari membuka laman ni.Ya Allah aku nk tnya korg.pernah x  korang rasa cinta last minit?mesti pernahkan tu un past dah kena tinggal.


tpi aku xpasti time tu adkah itu cinta ataupun permainan perasaan ke?aku sdih sgt2 sbb aku lambat sedar dari semua ni.bila aku sedar hatiku amat sakit...ye..sakit sgt2..Dia meminta perpisahan aku setuju tapi hatiku amat ragu-ragu ketika itu.Namun aku akur sbb aku xnk dia menerimaku kerna terpaksa..dan aku takut jika kehadiran aku amat mengganggu dirinya..


Aku akan trus berdoa untuknya..didalam sujudku..aku tak kesah klu dia xjadi milikku,.Tapi aku akan trus berdoa agar dia bhgia dan dilindungiNya..mungkin aku xdpt cintanya didunia tpi aku nk dapatkn cintanya disyurga...Sejujurnya yang lahir dari hati aku,ni first time dalam hidupku...aku mengalah untuk seorang lelaki.Aku menerima segala kemarahanya...aku tak tahu kenapa aku biarkan diriku diperlaku sedemikian..dan kini aku tahu...itulah cinta..Aku tak sanggup kehilangan dia shingga aku biarkan diri nya memarahiku...Aku sabar dan memahaminya...dan biarkan diriku tak difahami.


Ya Allah
kenapa dia yang menjatuhkan egoku sementalahan aku sdah menjaganya spjg hidupku?setelah aku bina tinggi benteng dari mencintai lelaki??Ya Allah..inilah kali pertama..kali pertama aku menangis dan tidak bersuara kerna seorang lelaki...hidupku suram bagaikan tak beerti...knp??Aku tak salahkan engkau ya Allah...aku tak pernah menyesal mengenal lelaki sebaik dia..sejujur dia..sekuat dia...Astaghfirullahalazim....


tpi aku jga tlh amek risiko dlm menerima cintanya...aku tak menyesal malah aku bersyukur sbb dpt gak aku simpan sedikit memori indah aku spjg aku mengenali dia..bulan april dah berlalu..semakin hampir saat utk aku meninggalkan malaysia..tpi aku msih lagi xbleh melupakan dia....seperti yang dia pinta,untuk menjadi adik angkatku..dan aku trima jua...kerna itulah kali pertama dan terakhir aku mencintai seseorang dgn begitu tulus spjg hidupku...trima kasih utk kenangan yang kamu berikan utkku..sungguh itulah hadiah yang paling berharga yang ku peroleh spjg hidupku..


aku akan ttp senyum seperti yang engkau lihat dulu...dan akan terus ketawa untuk menghilangkan rasa bersalahmu..namun ketahuilah satu perkara ini...bhw aku akan selalu mendoakanmu...Ya Allah jika dia bukan milikku,engkau hadirkanlah seseorang yang lbih sempurna dariku untk membimbing dan menjaga dirinya dari melakukan kesalahan dan dari melakukan sesuatu yang bisa membuatMu murka..aku tidak berharap dia menjadi milikku namun himpunkanlah cintaku padanya disyurga...biarlah aku memiliki cintanya disana...InsyaAllah...Amin Ya Rabbal Alamin...khas buatmu Yusuff Azuddin...

No comments:

Post a Comment