Followers

gambar

gambar

Friday 25 May 2012

Luahanku-kebenaran

25/5/2012..jumaat


Bismillahirrahmanirrahim..Ya Allah perkara pertama yang hendak aku tuliskan kat sini,adalah aku memohon beribu2 kemaafan kerna sudah lama tidak menulis di blog ini..aku bukannya apa,sudah byk perkara yang telah aku lalui shingga aku lupa untuk melewati laman ini.


  Hari ini aku hendak berkongsi tentang sesuatu perkara.Aku pernah kehilangan dahulu dan kali ini ana tak mahu kehilangan lagi...kehilangan diri ana..baiklah hari ni ana nk ceritakan ttg kehidupan ana kembali ke alam persekolahan..pada mulanya aku fikir nk cover skit skap aku ni sbb kedengaran skolah yg bakal aku pergi ni tegas dan berdisiplin so tak bleh sosial cam dulu lah.lagipun no wonder lah aku un nk berubah


  Cantik..tiba sahaja disini aku bertambah terkejut apabila melihat ramai pelajar samten.hahaah alahai xde impaklah perubahan aku nmpaknya..tapi awl2 kemasukan dah kena berdebat..terpegun aku apabila melihat Azizul Hakim berhujah..dia persis Betty disekolah ku.Ya Allah engkau memg hndak menghiburkan aku setelah aku berduka dahulu..


  Disini aku mendapat ramai kawan.Aku bersyukur dikurniakan kawan2 yang ramah mesra dan cumel2 berlaka..hehehe dan first orentasi aku okey lah..tpi aku xnk menipu orentasi bosan gak rupa2nya heheh.dan hbis je orentasi kmi dah start kelas


  terkjut r sampai msuk2 je kelas haha kena halau ...kali pertama dalm hidup aku..entah xtau nk wat cmne.tpi bkn aku je Amira,Eim ran,dan yang yakin dpt tawaran msuk U tu un kena halau.better stay lah..aku InsyaAllah jordan kot.Eim dia gi mesir.Mira lak sama je ngan aku.settle stu prob


  alahai aku msti rindu korg yg cumel2 tu...adik2 ku skalian..kmbali alam skolah ni xwat aku rasa hina un sbb xdpt msuk U.tpi aku rsa skurg2nya terubat gak rindu aku kat skolah.cma yg membezakan aku skrg ni kna lbih matang r Stpm tu bkn calang2..pekse un lawan ngan org atasan.adeh...-_-


  so apa2 un wish me luck! aku harap sgt dpt pergi jordan.dan aku berharap klu aku dpt peluang tuk mendapat ilmu lebih dgn guru2 yg ada kat Maahad hamidiah  ni...InsyaAllah

No comments:

Post a Comment