Followers

gambar

gambar

Tuesday 3 January 2012

diari-jatuh cinta

2-1-2012(Selasa)
 Hari ini...aku rasa debaran di dadaku berdetak amat laju.aku x pasti apakah perasaan itu.apa sebenarnya...dari pandangan jauh turun ke hati.Bukankah aku dah berjanji tidak mahu merasakannya lagi??tapi knp??Aku tak percaya bahawa dia berjaya mencuri hatiku sejak hari pertama lagi aku melihat dia.sorang yg rajin solat...bekerja sbagai wetress dan merupakan sorg pelajar tingkatan 3.


tpi knp dia??ha3 aku terlalu tua utk dia.mimpi aku terlalu tinggi shingga x tercapai.knp aku hrus bermimpi..tpi aku amat berharap yg aku akan trus bermimpi...jumpa dgnnya selalu.top3 dia berhenti berkerja.sangkaan aku smuanya benar.kami akhirnya berkwn dgn lbih rapat...aku x berharap utk dia terima aku tpi aku berharap klu benar jodoh x akan kemana....Insya Allah..inilah yg terakhir utk aku jtuh cinta..aku nk terus terbang utk mencapai mimpi indah kali ini...

No comments:

Post a Comment