Followers

gambar

gambar

Sunday 29 January 2012

diari ku-Bahagia

29/1/2012
   Assalamualaikum...setelah sekian lamanya saya tidak menulis,rindu pula rasanya untuk menulis semula kisah kehidupan ini.Alhamdulillah saya telah dijemput oleh guru debat saya iaitu abang anep untuk menjadi juri di samten pada 27 januari dan 28 januari.pada saya ini merupakan satu penghormatan dan saya berasa amat terharu kerana diberi peluang dan kepercayaan untuk menjadi juri kepada junior debat kelmarin.


kalau diikutkan saya tak layak pun untuk bergelar juri sedangkan saya masih baru dalam dunia perdebatan ini.Saya berterima kasih kepada semua  pasukan debat sekolah senior saya Abang Faiq,dan abang Anep,tidak lupa juga kepada kak Afiqah, adik2 junior iaitu Wan Azizul Hakim,Muhammad Fikri Isnin dan trima kasih utk pizzah yg abg Anep blanjakan


hehehe...izzah bahagia sgt dapat jumpa korang semua.rasa seperti izzah kembali semula dalam arena perdebatan itu.Perbalahan yg menyeronokkan.dan rasa cam Ya Allah klu bley aku xnk pergi dri skolah ni...sdey meninggalkan skolah.xpernah un rasa cinta kat skolah sblum ni.Ini first time jatuh cinta kat skolah.hehhe apa2 un thanks utk korg smua.I love you All debaters skolah!!! >_<

No comments:

Post a Comment