Followers

gambar

gambar

Wednesday 11 January 2012

Diary-Siapa yang aku pilih??

11/1/2012
  
YA ALLAH...aku sanggup berkorban apa sahaja demi Mu...Aku sanggup walaupun nyawa ku dijadikan galang gantinya...Tapi sekrang aku berasa amat keliru...Keliru...perasaan yang dahulunya kembali mengahntui fikiranku..Seandainya aku seekor burung...aku pasti tidak mampu terbang ke langit kerna sayapku yang patah.begitu juga dgn situasi sekarang...aku masih lagi tidak mampu utk menerima kehadiran insan bernama lelaki.Namun kli ini semuanya berubah..Siapakah yang aku pilih???


Adakah semua ini kau lakukan supaya aku tidak menghindari fitrah yang telah kau cipta utk setiap manusia dimuka bumi ini?atau adakah kehadirannya sekadar utk menguji keimanan ku Ya Allah?Berilah hambamu ini petunjuk..sungguh perasaan bersalah ini membuat aku berasa tidak selesa.sampai bilakah aku harus menahan rasa sakit dek parut yang kekal dalam lubuk hati ini??Astagfirullahalazim...


kabur pandangan mataku pada nikmat yg menggunung....aku sering leka!sering terlupa YA ALLAH...:'(



No comments:

Post a Comment